Dobla

Klant: Dobla      |      Project: Dobla 3D ervaring      |      Middelen: Film

Hoe presenteer je Dobla’s nieuwe Chef-collectie op een zilveren schaal aan banketbakkers? Met deze smaakvolle 3D-animatie loopt het water je in de mond (Nu zonder bril, dus geen 3D).

Sekurit Partner

Client: Saint-Gobain      |      Project: Sekurit Partner promotion      |      Output: Film

Sekurit Partner is the European ‘BOVAG’ for all glass fitters. It takes top sport to be a part of that. RebelNation found inspiration in Formula 1 where only top performance leads to a pole position.

T-Mobile

Klant: T-Mobile Nederland      |      Project: Awareness campagne netwerk      |      Middelen: film

T-Mobile heeft keihard gewerkt aan het beste netwerk van Nederland. Een technische prestatie van ongekend niveau. Maar hoe leg je dat goed uit terwijl je de kijker ook geboeid wilt houden? Door naar een goede balans te zoeken tussen sfeervolle beelden en educatieve animatie.

Saint-Gobain Autover

Klant: Autover      |      Project: Innovatie Evenement      |      Resultaat: Expo met Google Glass Ervaring

De toekomst van glasmontage in de autobranche laten zien? Dat is mogelijk. Zet de Google Glass op, stap in de ervaring van de glasfitter en bekijk het hele proces door een andere bril.

UNIT4

Klant: UNIT4 Software      |      Project: WK voetbal-app      |      Middelen: Native app

Doel is positieve merkwaardering. De doelgroep omvat voornamelijk mannen. Iets bedenken in een WK voetbaljaar? Hmmm, moeilijk. Oh nee, toch niet. En zo ontstond de WK voetbal-app van UNIT4.

HITT Group

Klant: HITT      |      Project: Online experience      |      Middelen: Experience website

Een beursgenoteerde organisatie wil aan de wereld duidelijk maken dat zij zeer gecompliceerde navigatie-apparatuur ontwikkelen voor onder andere vliegvelden, kustwacht en havens. We ontwikkelden een volledige experience website waar alle producten in hun echte omgeving worden getoond en uitgelegd. Welkom in de wereld van HITT.

DCMR

Klant: Milieudienst Rijnmond      |      Project: Educatief spel      |      Uitvoer: Phygitaal spel

 

De DCMR draagt bij aan het verminderen van de belasting van het milieu en het verhogen van de milieukwaliteit en veiligheid in het Rijnmondgebied. Een dienst die meer dan noodzakelijk is in het dichtbevolkte Rijnmondgebied, gezien de wirwar van activiteiten op dit kleine stukje aarde.

Maar de DCMR is, vooral voor jongeren, niet helemaal “zichtbaar”. En het is voor deze groep mensen wellicht ook onduidelijk wat de dienst precies doet en hoe.
De tentoonstelling bij het EIC biedt daarom de ideale combinatie van ‘feit’ en ‘plezier’: in de juiste omgeving (de haven van Rotterdam en zijn dichtbevolkte omgeving) worden scholieren op een interactieve en spannende manier bewust gemaakt van de ins en outs van ons havengebied.

De DCMR Experience is een phygitaal spel dat door één bezoeker tegelijk wordt gespeeld. Het brengt het werk van de DCMR op een prikkelende en interactieve manier onder de aandacht. Na het spelen van het spel heeft de bezoeker een goede indruk van wat de milieudienst doet, waarom en hoe.

Om de ervaring compleet te maken, vindt het spel plaats in een model van een spectaculaire DCMR-bus. De knipperende lichten op het dak versterken de ervaring.