Dobla

Klant: Dobla      |      Project: Dobla 3D ervaring      |      Middelen: Film

Hoe presenteer je Dobla’s nieuwe Chef-collectie op een zilveren schaal aan banketbakkers? Met deze smaakvolle 3D-animatie loopt het water je in de mond (Nu zonder bril, dus geen 3D).

Sekurit Partner

Client: Saint-Gobain      |      Project: Sekurit Partner promotion      |      Output: Film

Sekurit Partner is the European ‘BOVAG’ for all glass fitters. It takes top sport to be a part of that. RebelNation found inspiration in Formula 1 where only top performance leads to a pole position.

T-Mobile

Klant: T-Mobile Nederland      |      Project: Awareness campagne netwerk      |      Middelen: film

T-Mobile heeft keihard gewerkt aan het beste netwerk van Nederland. Een technische prestatie van ongekend niveau. Maar hoe leg je dat goed uit terwijl je de kijker ook geboeid wilt houden? Door naar een goede balans te zoeken tussen sfeervolle beelden en educatieve animatie.

Holland America Line

Klant: Holland America Line      |      Project: Cruise experience      |      Middelen: Event, commercial & film

Soms hebben we als creatieven ook echt het mooiste vak van de wereld. Een campagne mogen ontwikkelen voor een cruise-maatschappij.
Zon, zee en geweldige locaties. Geloof het of niet, we hebben ook heel hard gewerkt.

Sekurit

Klant: Sekurit      |      Project: Themacampagne      |      Middelen: Online en print

Autoglas bepaalt 70% van de kooiconstructie van een moderne auto. 1 op de 2 auto’s in Europa rijdt rond met Sekurit-glas. Eigenlijk is er geen enkel top-kwaliteitsproduct wat zo onzichtbaar is als Sekurit.

Rotterdampas

Klant: Gemeente Rotterdam      |      Project: Campagne Rotterdampas      |      Middelen: Online en print

Geweldig om je geboortestad te promoten, inclusief een uitgebreide collectie ansichtkaarten en een campagne door de hele stad. Kortingen op alles wat leuk is. Een licht magisch-realistische en humoristische benadering zorgde voor de impact.