Nike

Klant: NIKE      |      Project: RebelNation Showcase      |      Uitkomst: 3D Animatie

Geef ons een blanco opdracht, een schetsblok, twee maandjes en een rijtje razendsnelle PC’s, en voilà: SOCCER BOY. Een flitsende 3D animatie speciaal voor NIKE.

Rabobank

Klant: Rabobank      |      Project: Bedrijfscommunicatie      |      Uitkomst: Communicatie, zowel online als offline

Van productbrochures tot periodieken. Van E-magazines tot campagnes. Meer dan 10 jaar heeft Patrick Hamers het merk Rabobank vormgegeven.
Ook de Rabobank bankpassen. Een zoektocht naar ontwerpvrijheid binnen technische kaders.
Met proefprocessen in Spanje en Engeland. Een onbetaalbare ervaring en creatieve uitdaging!

RADAR software

Klant: RADAR software      |      Project: Introductie Ervaring      |      Uitkomst: Video

Wil je weten waarom RADAR software het toonaangevende online CRM pakket is voor Accountancy? Maak kennis met Frank. Hij legt het in slechts 60 seconden haarfijn voor je uit.

Saint-Gobain Autover

Klant: Autover      |      Project: Innovatie Evenement      |      Resultaat: Expo met Google Glass Ervaring

De toekomst van glasmontage in de autobranche laten zien? Dat is mogelijk. Zet de Google Glass op, stap in de ervaring van de glasfitter en bekijk het hele proces door een andere bril.

UNIT4

Klant: UNIT4 Software      |      Project: WK voetbal-app      |      Middelen: Native app

Doel is positieve merkwaardering. De doelgroep omvat voornamelijk mannen. Iets bedenken in een WK voetbaljaar? Hmmm, moeilijk. Oh nee, toch niet. En zo ontstond de WK voetbal-app van UNIT4.

Holland America Line

Klant: Holland America Line      |      Project: Cruise experience      |      Middelen: Event, commercial & film

Soms hebben we als creatieven ook echt het mooiste vak van de wereld. Een campagne mogen ontwikkelen voor een cruise-maatschappij.
Zon, zee en geweldige locaties. Geloof het of niet, we hebben ook heel hard gewerkt.

DCMR

Klant: Milieudienst Rijnmond      |      Project: Educatief spel      |      Uitvoer: Phygitaal spel

 

De DCMR draagt bij aan het verminderen van de belasting van het milieu en het verhogen van de milieukwaliteit en veiligheid in het Rijnmondgebied. Een dienst die meer dan noodzakelijk is in het dichtbevolkte Rijnmondgebied, gezien de wirwar van activiteiten op dit kleine stukje aarde.

Maar de DCMR is, vooral voor jongeren, niet helemaal “zichtbaar”. En het is voor deze groep mensen wellicht ook onduidelijk wat de dienst precies doet en hoe.
De tentoonstelling bij het EIC biedt daarom de ideale combinatie van ‘feit’ en ‘plezier’: in de juiste omgeving (de haven van Rotterdam en zijn dichtbevolkte omgeving) worden scholieren op een interactieve en spannende manier bewust gemaakt van de ins en outs van ons havengebied.

De DCMR Experience is een phygitaal spel dat door één bezoeker tegelijk wordt gespeeld. Het brengt het werk van de DCMR op een prikkelende en interactieve manier onder de aandacht. Na het spelen van het spel heeft de bezoeker een goede indruk van wat de milieudienst doet, waarom en hoe.

Om de ervaring compleet te maken, vindt het spel plaats in een model van een spectaculaire DCMR-bus. De knipperende lichten op het dak versterken de ervaring.

Feijenoord Stadium

Klant: Stadion Feijenoord      |      Project:Jubileumboek      |      Resultaat: Boek

Stadion Feijenoord. Wat een stadion en wat een geschiedenis. Het stadion waar de club uit de Rotterdam meerdere malen kampioen is geworden. Zo’n stadion verdient toch zeker het dikste boek van Nederland. Waarin de rijke geschiedenis, alle feiten, mooiste afbeeldingen en verhalen zijn opgenomen.

Rotterdampas

Klant: Gemeente Rotterdam      |      Project: Campagne Rotterdampas      |      Middelen: Online en print

Geweldig om je geboortestad te promoten, inclusief een uitgebreide collectie ansichtkaarten en een campagne door de hele stad. Kortingen op alles wat leuk is. Een licht magisch-realistische en humoristische benadering zorgde voor de impact.

Landal GreenParks (ENG)

Client: Landal GreenParks      |      Project: Corporate Identity      |      Assets: Logo and Branding

Sometimes you just need to take a break and gather some fresh ideas. A trip to Landal GreenParks can do just that. With the serene nature and space surrounding you, the inspiration for the logo comes naturally!