Dobla

Klant: Dobla      |      Project: Dobla 3D ervaring      |      Middelen: Film

Hoe presenteer je Dobla’s nieuwe Chef-collectie op een zilveren schaal aan banketbakkers? Met deze smaakvolle 3D-animatie loopt het water je in de mond (Nu zonder bril, dus geen 3D).

T-Mobile

Klant: T-Mobile Nederland      |      Project: Awareness campagne netwerk      |      Middelen: film

T-Mobile heeft keihard gewerkt aan het beste netwerk van Nederland. Een technische prestatie van ongekend niveau. Maar hoe leg je dat goed uit terwijl je de kijker ook geboeid wilt houden? Door naar een goede balans te zoeken tussen sfeervolle beelden en educatieve animatie.

Nike

Klant: NIKE      |      Project: RebelNation Showcase      |      Uitkomst: 3D Animatie

Geef ons een blanco opdracht, een schetsblok, twee maandjes en een rijtje razendsnelle PC’s, en voilà: SOCCER BOY. Een flitsende 3D animatie speciaal voor NIKE.

RADAR software

Klant: RADAR software      |      Project: Introductie Ervaring      |      Uitkomst: Video

Wil je weten waarom RADAR software het toonaangevende online CRM pakket is voor Accountancy? Maak kennis met Frank. Hij legt het in slechts 60 seconden haarfijn voor je uit.

Saint-Gobain Autover

Klant: Autover      |      Project: Innovatie Evenement      |      Resultaat: Expo met Google Glass Ervaring

De toekomst van glasmontage in de autobranche laten zien? Dat is mogelijk. Zet de Google Glass op, stap in de ervaring van de glasfitter en bekijk het hele proces door een andere bril.

HITT Group

Klant: HITT      |      Project: Online experience      |      Middelen: Experience website

Een beursgenoteerde organisatie wil aan de wereld duidelijk maken dat zij zeer gecompliceerde navigatie-apparatuur ontwikkelen voor onder andere vliegvelden, kustwacht en havens. We ontwikkelden een volledige experience website waar alle producten in hun echte omgeving worden getoond en uitgelegd. Welkom in de wereld van HITT.

Holland America Line

Klant: Holland America Line      |      Project: Cruise experience      |      Middelen: Event, commercial & film

Soms hebben we als creatieven ook echt het mooiste vak van de wereld. Een campagne mogen ontwikkelen voor een cruise-maatschappij.
Zon, zee en geweldige locaties. Geloof het of niet, we hebben ook heel hard gewerkt.

Kennisnet

Klant: Kennisnet      |      Project: Company trailer      |      Middelen: Film

Waar kinderen inmiddels eerder een tablet bedienen dan hun eerste stapjes doen, loopt het onderwijs vaak achter op het gebied van digitale innovaties. Kennisnet maakt zich al jaren sterk om daar, inmiddels met succes, verandering in te brengen.