Klant: T-Mobile Nederland | Project: Awareness campagne netwerk | Middelen: film
T-Mobile heeft keihard gewerkt aan het beste netwerk van Nederland. Een technische prestatie van ongekend niveau. Maar hoe leg je dat goed uit terwijl je de kijker ook geboeid wilt houden? Door naar een goede balans te zoeken tussen sfeervolle beelden en educatieve animatie.
Klant: Autover | Project: Innovatie Evenement | Resultaat: Expo met Google Glass Ervaring
De toekomst van glasmontage in de autobranche laten zien? Dat is mogelijk. Zet de Google Glass op, stap in de ervaring van de glasfitter en bekijk het hele proces door een andere bril.
Klant: HITT | Project: Online experience | Middelen: Experience website
Een beursgenoteerde organisatie wil aan de wereld duidelijk maken dat zij zeer gecompliceerde navigatie-apparatuur ontwikkelen voor onder andere vliegvelden, kustwacht en havens. We ontwikkelden een volledige experience website waar alle producten in hun echte omgeving worden getoond en uitgelegd. Welkom in de wereld van HITT.
Klant: Holland America Line | Project: Cruise experience | Middelen: Event, commercial & film
Soms hebben we als creatieven ook echt het mooiste vak van de wereld. Een campagne mogen ontwikkelen voor een cruise-maatschappij.
Zon, zee en geweldige locaties. Geloof het of niet, we hebben ook heel hard gewerkt.
Klant: Kennisnet | Project: Company trailer | Middelen: Film
Waar kinderen inmiddels eerder een tablet bedienen dan hun eerste stapjes doen, loopt het onderwijs vaak achter op het gebied van digitale innovaties. Kennisnet maakt zich al jaren sterk om daar, inmiddels met succes, verandering in te brengen.